- FIGI
- Het Rond 2, 3701 HS Zeist
- 030 692 74 00 | info@figi.nl
BIOSCOOP & THEATER- 0900 9203 | info@ntk.nl
- (bereikbaar van 10:00 tot 20:00 uur)
MEETINGS & EVENTS- 030 692 74 00 | sales@figi.nl
.png)
In deze backofficefunctie ben jij het organisatorische hart van ons hotel. Jij zorgt dat alle reserveringen, tarieven, betalingen en communicatie feilloos worden afgehandeld, zodat onze Hospitality Hosts zich in de hotellobby volledig op de gastbeleving kunnen richten. Je beheert het telefoon- en mailverkeer, verwerkt individuele en groepsreserveringen, stemt wijzigingen intern af en controleert alle OTA-kanalen. Ook zorg je dat aankomsten compleet en correct in het systeem staan, bewaak je de kwaliteit van externe partners, handel je betalingen en debiteuren af en monitor je reviews en aftersales. Incidenteel ondersteun je als Hospitality Host. Kortom: jij zorgt achter de schermen voor rust, overzicht en perfect voorbereide gastreizen.
Je maakt onderdeel uit van het financiële team, samen met de medewerker Administratie, en rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager. In de dagelijkse praktijk werk je op dezelfde afdeling als het Team Meetings & Events, waardoor afstemming en samenwerking soepel verlopen.
Solliciteer dan op de functie van Medewerker Hotelreserveringen door op de sollicitatiebutton te klikken. Je sollicitatie wordt direct in behandeling genomen. Heb je nog vragen over de functie of heb je vragen over het sollicitatieproces, dan kun je contact opnemen met werken@figi.nl.
Wie zijn wij?
FIGI in Zeist is een veelzijdig familiebedrijf sinds 1850: een viersterrenhotel met 97 kamers, een Grand Café, een congrescentrum met 12 zalen, een bioscoop waar de nieuwste films draaien en een theater waar wij een divers aanbod van voorstellingen aanbieden (voor jong en oud, van muziek tot dans, tot cabaret tot toneel). Met 120 theatervoorstellingen, circa 8000 filmvoorstellingen, 100 congressen en bijna 1000 vergaderingen/trainingen per jaar is geen dag hetzelfde bij FIGI. De organisatie kenmerkt zich dan ook door een dynamische sfeer, open communicatiestructuur en een hardwerkend team van alle leeftijden voor wie gastvrijheid een vanzelfsprekendheid is.
Neem contact op met onderstaande hiring manager voor inhoudelijke vragen over de functie. Heb je algemene vragen over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met onze HR-afdeling.

Tim Huisman
Commercieel Manager