Facilitair Manager

Solliciteer Direct

Het team Facilitair is verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en veiligheid van het gebouw en installaties van Hotel Theater Figi. In het team werken, naast externe inhuur, zo’n 10 medewerkers. Er is nauwe samenwerking met andere disciplines zoals de teams van Hotel, Hospitality, Sales & Events en Theater. In deze rol leg je verantwoording af aan de directeur. De manager is dé verbindende factor tussen directie, managementteamleden, andere afdelingen en het team. 

 

VERWACHTINGEN

Wij zijn op zoek naar een manager die met het team zorgt dat een volledig hotel en theater kan draaien in een gebouw dat voldoet aan alle eisen en wensen. Jij zorgt dat elk personeelslid alle diensten en faciliteiten tot zijn beschikking heeft om zijn werk goed te kunnen doen. Als Facilitair Manager ben je contactpersoon voor externe bedrijven op het gebied van installaties en gebouwbeheer en speel je een belangrijke rol in de inkoop en onderhoud afspraken. In het facilitaire team zijn alle expertises vertegenwoordigd: theatertechniek, beveiliging, gebouwtechniek, ICT en services (o.a. schoonmaak, housekeeping, afvalbeheer, wasserij). Jij verdeelt de rollen en taken in de teams. Je coördineert het werk op hoofdlijnen, stuurt de teamleden aan en begeleidt ze.

 

De taken op hoofdlijnen

  • Richten, leiden en inspireren van de afdeling 
  • Eindverantwoordelijk voor het onderhouden, de veiligheid en beheren van het gebouw plus de gebouwgebonden voorzieningen
  • Verantwoordelijk voor de soft services waar het artiesten en medewerkers betreft. Denk aan schoonmaak, artiestenreceptie en expeditie
  • Zorgen voor een betrouwbare ICT-infrastructuur
  • Eindverantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van (theater)technische installaties
  • Optimaal inrichten en borgen van bedrijfsprocessen in verbinding met andere afdelingen
  • Beheren van contracten, meerjarenonderhoudsbegroting en meerjareninvesteringsbegroting
  • Sturen op continuïteit, kwaliteit en efficiency

 

 

WELKE INGREDIËNTEN BRENG JIJ IN?

Ben jij een manager met meerjarige ervaring in een complexe, liefst 24/7 omgeving? Dan is dit jouw baan. Zeker als je affiniteit hebt met de culturele en/of hospitality sector. Maar ook ervaring opgedaan in bijvoorbeeld een groot ziekenhuis of ander grote organisatie met 24/7 activiteiten en publiek of klanten zou goed kunnen aansluiten. De ideale kandidaat heeft naast leidinggevende ervaring ook ervaring met het managen van hard services. In deze rol speelt techniek een zeer grote rol. Jij verstaat de taal van de techneut en legt de verbindingen binnen de organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat je in staat bent om hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden, een visie ontwikkelt én kunt realiseren. Om de afdeling verder te ontwikkelen moet je beschikken over een grote mate van stressbestendigheid, oplossend vermogen en flexibiliteit. Het hotel en theater wordt intensief gebruikt. Je moet creatief met collega’s aan de slag om onderhoud zodanig in te regelen dat het programma doorgang vindt. Dit alles vraagt om een manager die communicatief sterk is, die gericht is op samenwerking en voldoende relevante ervaring in de rugzak heeft.

 

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding (FM, bedrijfskunde, Hotelschool of technische opleiding)
  • Minimaal 4 jaar relevante leidinggevende ervaring
  • Ervaring in organisaties met een vergelijkbare dynamiek (veel bezoekers, 24/7 uur open, complexe structuur)
  • Brede en met name technische kennis van het vakgebied of expertise met het aansturen van technische teams
  • Affiniteit met hospitality en/of culturele sector
  • Vereiste competenties zijn: strategisch, organisatiesensitief, oplossingsgericht, leidinggeven, flexibel, stressbestendig en samenwerken.

WAT KRIJG JE ER VOOR TERUG?

Een prettige, collegiale werkomgeving binnen een dynamische organisatie die volop in ontwikkeling is.

  • We bieden een uitdagende en veelzijdige functie voor 32-38 uur per week.
  • Een marktconform salaris (horeca cao) passende bij de kennis en ervaring die je meebrengt.
  • Wij geloven in ontwikkeling op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Er zijn verschillende doorgroeimogelijkheden. Je blijft leren, zodat jij groeit en je salaris ook.
  • Mogelijkheid tot een vast contract.
  • Eventuele reiskostenvergoeding (vanaf 10km, maximaal 50 km).
  • Een goed pensioen bij KHN.
  • 25 vakantiedagen op basis van 38 uur en 8% vakantiegeld.
  • Lunchmogelijkheden tegen een kleine vergoeding, en wanneer je een late dienst hebt schuif je gezellig aan bij de stamtafel in de kantine voor
  • een warme maaltijd uiteraard op kosten van FIGI.
  • Vriendenbonus; wij belonen jou met een netto bonus als je nieuwe teamgenoten aandraagt.
  • Leuke activiteiten met de personeelsvereniging.
  • Een open en dynamische werkplek in de cultuur hub van Zeist. 
  • Het “Weet waar je werkt programma” (hotelovernachting inclusief ontbijt en bioscoopbezoek). 
  • 20% korting op alle F&B faciliteiten en friends & family korting.
  • Tot slot; bij Figi doe je mensenkennis op en leer je hier vaardigheden die de rest van je leven nog van pas komen, dat is mooi meegenomen!

 

MEER INFORMATIE OF DIRECT SOLLICITEREN?

Solliciteer dan op de functie van facilitair manager door op de sollicitatiebutton te klikken. Je sollicitatie wordt direct in behandeling genomen. Heb je nog vragen over de functie mail dan directie@figi.nl of over het sollicitatieproces, dan kun je contact opnemen met de afdeling HR via werken@figi.nl

 

WIE ZIJN WIJ?

Hotel Theater Figi in Zeist is een veelzijdig familiebedrijf sinds 1850: een viersterrenhotel met 97 kamers, een congrescentrum met 12 zalen, een bioscoop waar de nieuwste films draaien en een theater waar wij een divers aanbod van voorstellingen aanbieden (voor jong en oud, van muziek tot dans, tot cabaret tot toneel). Met 120 theatervoorstellingen, circa 8000 filmvoorstellingen, 100 congressen en bijna 1000 vergaderingen/trainingen per jaar is geen dag bij Figi hetzelfde en de organisatie kenmerkt zich dan ook door een dynamische sfeer, open communicatiestructuur en een hardwerkend team van alle leeftijden voor wie gastvrijheid een vanzelfsprekendheid is. Voor meer informatie kijk vooral op onze website www.figi.nl.

 

Enthousiast? Solliciteren is eenvoudig! Je doet dit al binnen één minuut via het onderstaande formulier.

Meer weten over deze vacature?

Neem contact op met onderstaande hiring manager voor inhoudelijke vragen over de functie. Heb je algemene vragen over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met onze HR-afdeling.

Victoria Ruijs
Directeur

 030 69 27 400
directie@figi.nl

Solliciteer direct

Contact opties
Gegevensverwerking *
* Verplicht veld

Deze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te kunnen verbeteren. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.